Pladsen lukker – Vi ses i morgen!
Tak for i dag – Vi ses i morgen!
Når dagen går på hæld, og solen sænker sig over parken, vil vi gerne sige tak for en fantastisk dag ved Halløj i Parken. Det har været en dag fyldt med latter, fællesskab, musik og mad, og vi er så taknemmelige for, at I har været en del af det.
Men festen slutter ikke her! Husk, vi åbner portene igen i morgen til en skøn gudstjeneste under åben himmel – en festlig afslutning på Halløj i Parken!
Godnat, og vi ses i morgen!